alla<3dag

kom ut från duschen för ett tag sen. ska snart ner och kolla topmodel :)
och tröst äta också.. är ju trotts allt alla hjärtansdag och har ingen att kramas o mysa med :( buhu
men de är ju allashärtansdag så får va lite trevlig mot mamma och pappa då iaf :)

i skolan idag hade vi matte prov, dyngsvårt vill jag lova.
som typ " När lådan är fylld till 100% väger den 450kg. när den är fylld till 40% väger den 195kg. Vad väger den då när den är tom?" 
men får iaf G de är jag ganska säker på hoppas på VG!
Sen nu är allt med gymnasievalet klart också! Blir Estet media på JohnBauer förhoppningsvis!
Kanske borde plugag lite biologi sen , har ju prov på onsdag.
Laddar nog ner ljudbok på det, jätte bra sätt att plugga om man inte orkar sitta och läsa.

Nu ska jag ta mig neråt till mamma och pappa tror jag
GLAD ALLAHJÄRTANSDAG





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback