trötttttttt

tjo! drog till hanni igår ju, senare drog vi upp till tisarn till tobbe daniel och anton, va i nån stuga så prata dom om massa spöken och saker som hänt där vi va och massaa sånt, uschhhh
sebbe och jonas kom en stund ocksÅ men dom drog efter ett tag igen, jag och hanna åkte väl hem runt tree, livräddaa! dom hade ju liksom skrämt upp oss litegranna heheh, och svinkallt vare också! menmen trevlig kväll ändå haha!
när vi kom hem åt vi lite pizza sen låg och prata en stund seen sov,
blev väckta vid 10 för hennes mamma skulle ha kalas! fikade lite osåå, sen åkte jag hem och satte min mobil på laddning för den dog igår, då dog jag med.. ne men saknade den <3<3<3

ne nu babblar jag för myckee hejddåå!

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback