sjuuuuker

här ligger jag hemma och är sjuk.. känns typ skit kul
började med att jag hade as ont i halsen sen när jag kolla i den så är den helt svullen och varig , kult
fick ingen tid på vårdcentralen igår men fick tvinga mig upp vid 7 imorse och ringa så jag fick en tid idag.
de va halsfluss orsakat av streptokocker , så nu kekaaar jag pencilin för fulla muggar :))))
orkar inte vara sjuk längre för man kan ju inte göra nååågeeee. har bara legat och kollat oth i 2 dagar nu.
men i morgon ska jag upp vid 7 och jobba känns härligt, eller?
okej nu ska jag sluta klaga! snart kommer mamma hem och lagar mat till mig , ska försöka äta även hur ont de gör för jag är svinhungrig!
de bästa med att vara sjuk är att man får allt serverat , igår kom mamma och hällde upp ett glas cola åt mig utan att jag ens sa nått , göööööttt
jag igår mådde inte allt för bra haha snyggt hår
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback