På bättringsvägennnnn <3<3<3<3

Hellooooo. Usch vad dåligt jag har mått dom senaste dagarna ! Men igår och förrgår gick jag till jobbet iaf , needing money hihu. Efter jobbet följde Max med hem till mig så har vi inte gjort så mycket, typ bara kollat film och såå. Jag har nog inte direkt vart den roligast att vara med , har kännt mig helt död. Men nu börjar jag känna mig lite bättre iaf :))) idag åkte vi till Donken för jag va så sugen på de , så tvinga i mig lite sen åkte vi in till marieberg så köpte vi ett spel som vi spela ett tag förut, skit svårt! De där med tv-spel är inte min grej. Sen har vi inte gjort nått mer speciellt idag, kolla nyss på saw och nu kollar vi på nån film som hette hole in one. Men ska ta och kolla på den nu så Pussss höres! /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback