:P Rubrik :P

hejhejhejhej
här med utnämnen jag mig själv till världens bästa bloggare!
eller..?
nae inte direkt va hihu, men bloggade faktiskt häromdagen men det försvann ju tydligen :(
sitter på mammas dator nu så kan inte ladda upp nån bild men tänkte ladda upp lite av mina turkiet bilder sen !

ah linn har ju skrivit vad som gjordes igår osååå , massa kräftisar blev det!
idag vakna jag hos max vid typ halv 2 shitaaans! sen senare kom mamma och mormor och hämtade mig så åkte vi in till marieberg så tog jag och mormor bort våra naglar, as skööönt :)))) fast inte så kul när naglarna blir helt tunna och förstörda.. och allt hat till att dom ska göra naglarna helt jävla fyrkantiga hur skönt äre med en liten flärp på sidan? ska aldrig mer göra sånna naglar!:):):):) 
köpte inget på marieberg för sparar mig tills imorgon hade jag tänkt hihuuu
sen nu har jag nyss duschat och sitter här och myser soffaaan och kollar tv! uppdataerar mer sen , LOVAR

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback