love life ♥ ♥ ♥ ♥ ..lr?

hej! igår kväll åkte jag in till hallsberg hem till amanda, efter ett tag kom hannaan också :) vi satt och prata oså en stund och sen åkte vi till donken och satt där i hundra år som vanligt! trevlans lixoom!
sen åkte hanna hem och jag och amanda hem till amanda. senare kom max och johan som sov kvar där också. vi har inte gjort så himlaa mycke idag, amanda och jag ägde dom på nå fränt kortspel! sen hämta vi  max bil i kumla och sen åkte jag hem och nu sitter jag här.

ska träffa ida sen som jag inte gjort på väldigt lääääänge! saknar naaa ♥


en blondin hehehe :P:P:P:P:P:P::P

/L

Kommentarer
björn i hallsberg :)

du är sjukt fin på bilden där :) <3

2011-08-06 @ 22:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback