listis

har du..
hånglat med fler än fem personer? - ja
myst med någon speciell? - Ja
pussat en killkompis? - mja
pussat en tjejkompis? - Ja
saknat någon riktigt mycket? - Ja
fått nya vänner? - Ja 
haft sex? - Ja
gråtit? - Ja.
älskat någon på riktigt? - Ja
gjort något du lovat dig själv att inte göra? - Ja
gjort något inom kärleken som du sedan ångrat? - Ja!
varit förälskad i någon? - jao
kramats med någon?- yesssss
fått en rikig utskällning? - ahvisst
busringt till någon? - klart
ljugit? - mjo
ljugit minst 100 gånger för någon vän? - ne de tror jag inte
rökt? - Ja
snusat? - Nej
druckit alkohol? Ja
rymt hemifrån? - njae
skolkat? - Ja
slagit någon riktigt hårt? - ujja!
varit riktigt arg på någon? - AA
hatat någon? - jappjapp
skrattat? - nej aldrig nånsin
sovit i tält? - ja
sovit under bar himmel? - jao
varit på gröna lund? - Ja
varit på Liseberg? - Ja
varit på Kkneipbyn? - nejjjj
varit utomlands? - jaaaa
varit i en annan stad? - hmm... mja jag tror de
förlorat en vän? - asso jag vet inte riktigt
gett en vän stöd? - Ja
sökt tröst hos en vän? - klart
gråtit tillsammans med en vän? - Ja
sovit över hos en vän? - Ja
varit tillsammans med någon? - Ja
sovit med någon av det motsatta könet? - Ja

denna månad..
har du varit kär? - ja
har du kramat någon? - Ja
har du pussat någon? - Ja
har du kysst någon? - Ja
har du skrattat? - JA
har du gråtit? - Ja

när..
grät du senast? - minns inte
skrattade du senast? - nyss
kysstes du senast? - Igår
duschade du senast? - Igår
lyssnade du på musik senast? - igår

hade du kul senast? - är jämt med mig själv så har alltid kul <3<3

vem..
kramade du senast? - max
pussade du senast? - max
kysste du senast? - max
pratade du i telefon med senast? - mamma
fick du sms av senast? - pappa

om dig..
vad heter du? - Amanda
var kommer du ifrån? - 
hur gammal är du? - 16
när fyller du år? - 19 januari
tycker du om någon just nu? - Ja
vem har störst inverkan på dig? - mina närmaste
vad ska du göra imorgon? - jobba eller fortsätta vara sjuk och åka till doktorN
var vill du bo när du blir stor? - nånstans
vad vill du bli när du blir stor? - ska gifta mig rik
vilken årstid tycker du bäst om? - summmmmeeeer
vad skulle du göra om du vann en miljon? - allt
har du piercingar? - Ja
har du tatueringar? - yes
vill du gifta dig? - när jag är vuxen som fan
vill du ha barn? - jap , 2!
solar du ofta? - nja
är du bra på att laga mat? - kung*
gillar du att dansa? - ujjaa
är du vig? - inte för fem
vilken är din favoritglass? -
Wienernougat !


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback