ojsan

insåg just att jag inte gjort ''listan'' på 8 dagar typ hähä. så de är väl dags för den...

Dag 21: När jag var liten

har ingen bild på när jag är liten på datorn och orkar inte fixat så ni får en bild från när jag va yngre, de gills som liten:)))))

linn och jag i typ 5an tror jag

Dag 22: Mitt beroende

godis cola sötsaker alltså.
sen typ.. facebook heh
Dag 23: En sommarbild

fien båwt
Dag 24: Detta gör mig glad

finns mycket , som t ex vänner och fint väder.

Dag 25: I all hast
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt

finns ingen bild jag alltid skrattar åt . men den här är så ful så den brukar jag skratta åt.
Dag 27: Tema ”två”

två glada pöjkaar

Dag 28: Väder

nån gammal bild

/A

Kommentarer
sandra gustafsson

HAHAHA,finaste bilden på dig:)))))

2011-04-25 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback