torsdaaag.

har packat de mesta nu inför londooooon♥
hoppas fi får fint väder för de är de jag packat för he he he

kort dag i skolan som sagt , göööödis
och i dag har jag lärt mig åka på en skateboard. stålt tös!
asso inte tricks o skit utan bara ta fart o stå och inte direkt svänga men aaa
vart lite glad o trodde jag kunde så tog massa fart sen ramla jag och krossa foten:(
ne så farligt va de inte bara lite små stukad:))))))

kul å veta va ? ah tänkte väll deeee

borde färga håret , men orkar inte right now så gör de lite senareee
men ska lägga mig i badet o chilla sate ett tag tror jag .
seyaaaaah


/A

Kommentarer
Jdanielsson

märks att du är glad amaaanda ((:

2011-04-15 @ 00:12:17 | http://endanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback