rubrik

tjenixeen. idag har jag inte gjort så mycket, pontus åkte typ vid halv 3. sen skulle mamma ut och gå och då tyckte hon att jag va tvungen att röra på mig så jag fick följa med haha snällt ju :)
sen så kollade jag och mamma på a walk to remember, bra film men soorglig :(
sen ville ida att jag skulle träffa henne en stuund förut så då gick jag och mötte henne och så skulle hon ge hennes broor nånting så då träffade vi han tobbe johan och tjockis. sen giick jag hem efter en stund och kollade bb, fast missade ganska mycket så får kolla på datorn imorn lr nått (:
ska vääl snart sova eftersom de e skola imorn inte kuuul!





i want ljusa shorts och den dära bikiniiin

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback