I can't get my hopes to high , cause every hello ends with a goodbye

har legat här typ 10 minuter och försökt komma på vad jag ska skriva...
vill bara skriva av mig och allt men vet inte ens vad jag ska skriva
känner mig ledsen.
fast igentelligen är det ingenting , eller jag vet inte nått måste de ju vara annars skulle de inte kännas såhär.
men känns snart som att jag sprängs av känslor och det är jättejobbigt.
Jag blir arg för jag förstår inte varför jag känner som jag gör , eller jag vet varför men jag vet inte varför jag känner såhär av den saken.
ASSSOOOOOOOOOOO gnkjnbgrt

men jag vet inte ens om de är de eller en annan sak åååh jag orkar inte godnatt.




/cry på mig men aja

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback