hellooo

haft dans idag som sagt , alltid lika ruuuligt
snart är de ju avslutning också , våran grupp ska vara tjuv och polis hehe
som tur är fick jag vara polis så jag slipper den lilla fula tjuvpottan haha :D
vi poliser ska ha
svarta shorts
nätstrumpor
vit skjorta
svart slips
polishatt

kommer känna mig som en h*ra med nätstrumpor men ajaaa :)

nu sitter jag här i soffan och har nyss ätit , taco blev de götttt
håller på och laddar ner harry potter och dödsrelikerna. har redan sett den men nu ska jag kolla på den i bättre kvalité.
Älskar harry potter filmerna hehe :$
sen får man ju inte missa BB ikväll heller måndagarna brukar vara roliga för då får man se vad som hände på deras söndags fester hihu :)

nu ska jag inte skriva med ointressant hejråååå


woops jobbigt läge haha..

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback