glasss

helu, sitter och äter mammas hemgjorda glass, asgott.
idag vare skola, fick reda på mitt biologi prov, ETT poäng från mvg ett jävla poäng :(:( inte kul tycker jag
aja slutade tidigare typvid 2 så jag och emma hann med bussen då, vi har fixat våran tandemcykel som vi har så att vi kan sälja den, de kommer någon imorn som jättegärna ville köpa den så får hoppas på de så vi får massa pengar woho :) så har vi cyklat runt lite på den med eftersom vi aldrig gör det och de va fkt roligt haha!
och roligt att umgås med emma också för det blir ju inte så ofta och de e synd! hon gick i alla fall hem förut och jag har försökt sovit nu men de går verkligen inte även fast jag e dö trött hmm

och nu så får jag och amanda beställa p&l biljetter för nu har våra mammor bestämmt sig för en gång skull woho!

måste plugga matte också för det e prov imorn så bäst att kanske ta och göra det nu.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback